Thursday, November 13, 2014

EOT, Don't call me stupid!

OK - so let me get this straight...

The creator of the digital media says it is being used without permission, and the guy who cut it with a cleaver and inserted it into a video presenting it as his own work says that EOT has the rights to everything he gave them...

Let's put this in perspective. Let's say I film some footage and put PSY's "Gangham Style" on top, without asking the curiously dressed Korean or his recording company if I may do so, and then I sell the result to EOT, telling them they have the full rights. Then when the DMCA compaint (or whatever) comes, is it right for EOT to hide behind their contract with the production company and continue to claim that they have the rights to the quirky song?

I don't think so... I think EOT is a stupid stupid stupid tentacle of the bloated state that serves to give bloated salaries to imbecillic nepotistically-placed slackers. They should man-up and admit that they are fucking wrong and pay someone serious to make a serious spot.

Oh and they should stop insulting our intelligence already. Idiots.

From today's article in the Kathimerini:

ΜΥΘΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ: «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΦΙΛΜ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΠΛΑΝΑ.»

Ανακρίβεια. Ο ΕΟΤ κατά την πάγια πρακτική και εμπειρία ετών, έχει προμηθευτεί όλα τα πλάνα που βρίσκονται στην διάθεση του, επί της βάσεως συμβάσεων με τους προμηθευτές του, και με την ρητή προϋπόθεση ότι είναι ελεύθερα δικαιωμάτων για κάθε χρήση.

Αυτό ισχύει και για τα συγκεκριμένα πλάνα από το επετειακό video, δημιουργίας του κ. Stian Redkal, όπου ο σκηνοθέτης του video κ. Αντώνης Κιούκας έχει διαβεβαιώσει εγγράφως τον ΕΟΤ ότι τα πλάνα αυτά "είναι ελεύθερα δικαιωμάτων προβολής για τον ΕΟΤ".

Το ίδιο ισχύει και το πλάνο με το «Μεσαιωνικό Πατητήρι». Η πηγή των πλάνων αυτών, αναφέρεται και στα credits του video στο κανάλι του ΕΟΤ στο YOUTUBE.

Σε κάθε περίπτωση, στον ΕΟΤ, βάσει συμβάσεως, παραχωρείται από κάθε εταιρεία παραγωγής το σύνολο των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων του υλικού (οπτικού–εικαστικού μέρους του μοντάζ, πλάνα δηλαδή μαζί με τον φυσικό τους ήχο, τόσο μεμονωμένα όσο και σε μονταρισμένες ενότητες) για απεριόριστες χρήσεις, σε κάθε μέσο, και απεριόριστη χρονική διάρκεια, με την άδεια να τροποποιηθεί το μοντάζ στη συνέχεια από άλλον δημιουργό.



No comments: